Erlkönig's Daughter

image

artisticfangirl replied to your post: artisticfangirl said:I understand…

I totally understand what you were saying. I was just adding in a few (but apparently worthless) cents into the equation of why possibly they don’t have younger actors/actresses.

It’s called derailing to nitpick about details that are entirely beside the point being made.

image

scarletsunshine replied to your post: scarletsunshine replied to your post:…

i trust you to write perce and leo way better than their author does AND I WASH MY ROMAN HANDS LIKE PILATUS DID

I gotta finish BOO first so that I know the endgame romances (I’m not expecting any surprises at this point, but just to be certain) and if anyone died, has injuries, or other life changes I need to write around.

Saturnalia is basically 4 and a half months after the big battle.

image

scarletsunshine replied to your post: scarletsunshine replied to your post:…

good that would be GOOD

The downside is I will write Percy as the ungrateful, narcissistic lil’ shit I see him as, while Reyna and Nico are angels.

How do you get me into these messes?

image

fyeahlilbit3point0 liked your post: scarletsunshine replied to your post:…

And why are you encouraging this? I didn’t think you were invested in this book series?

image

haha nooo, i was on the car and then i came to the pc and saw this and GRINNED ahhh OF COURSE THEY’LL DO BOTH

Hahaha. I suspect I’m gonna end up writing this.

scarletsunshine replied to your post “˜Christmas’?” The word twisted on his lips, becoming foreign…”

JASON YOU PRECIOUS DORK

Hahaha. Did you not know what prompted my tweet at you earlier?

JASON WE ARE GIVING YOU YOUR FIRST CHRISTMAS. DON’T FIGHT THIS.

Jason: I don’t see why I need one. You guys should come celebrate Saturnalia in New Rome.

WE ARE NOT GOING TO—

Reyna: There’s seven days of celebration and feasts ending with gift giving on the 23rd.

HEY I BET WE CAN DO BOTH.

ablackflash replied to your photo:MINE!!!
WANT

On the off chance you missed it: [link]

The really thin lines in the star logo didn’t print perfectly, but otherwise it’s nice. The shirts are American Apparel make.

image

See what’s really funny is that .gif might as well be a picture of us.

That’s what I was thinking. :)

image

kanenwriter replied to your photo:MINE!!!
NERRRRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

That’s what’s adorable about me.

image

Okay, but, wait, that 4th one… “The other side” is WHAT? NO, IT IS NOT. STFU GO AWAY AND NEVER RETURN.

Yes. Welcome to my world.

He legit believes that the women against GamerGate were threatening to murder GamerGate people? Something about a Kill All Men hashtag or something I never heard of?

image

Tagged: Not enough alcohol in all of existence?

Tagged: Is there a bingo card for this bullshit? I think I got to fill an entire fucking bingo card in a 15 minute argument I never wanted to have to start with.